המון אנשים סובלים מבעיות רפואיות, חלקן קלות וחלקן קשות.
אחוז מאוד גבוה לא מודע לעובדה שהם אינם ממשים את זכויותיהם הרפואיות אשר מגיעות להם על פי חוק.
חלק מאותם אנשים נמנעים מתחילת הליך מימוש הזכויות הרפואיות עקב הבירוקרטיה הקשה אשר צפויה להם בדרך.
הקמנו את חברת שביל הזכויות בדיוק בשביל אותם האנשים שרוצים לקבל את זכויותיהם הרפואיות במהירות האפשרית ובלי לדאוג מהבירוקרטיות הקשות שעלולות לצוץ בפניהם במהלך הדרך.
אנחנו בחברת שביל הזכויות בע"מ עוסקים יום יום בבעיות רפואיות וכלכליות של לקוחות.
לעתים קל מאוד להישאב לשגרה של עוד לקוח ועוד לקוח ומבלי לשים לב לאבד את הבסיס שהוא החמלה, אנושיות והקשבה ללקוח.
אנו בחברת שביל הזכויות מזכירים לעצמו כלל ברזל.
מאחורי כל סיפור של לקוח עומדים חיים שלמים, משפחה, בעיות כלכליות וגורמים נוספים שלא תמיד אנחנו מודעים אליהם. היו רגישים למצב.
זהו כלל מאוד חשוב לי אישית כמנכ"ל החברה, זאת לאחר מקרה שקרה לי.
לאחר שסיימתי פגישה עם לקוח עצרתי בתחנת דלק.
בעודי מתדלק ניגשה אלי אישה בשנות הארבעים לחייה ושאלה אותי
האם אני שר שלום מחברת שביל הזכויות. עניתי בחיוב, תגובתה הייתה "אולי אתה לא זוכר אותי אבל ממש רציתי להגיד לך שבזכות הטיפול המסור שלכם בבעלי והדאגה למיצוי המלא של הזכויות הרפואיות שמגיעות לו על פי החוק הצלתם את המשפחה שלנו, החזרתם אותנו למסלול חיים רגיל. אמרתי לה שזו העבודה שלנו ואני שמח לדעת שהמשפחה שלה במצב טוב והמשכתיי בתדלוק בזמן שהיא ניגשה אל חנות הנוחות שבתחנה.
כשנכנסתי אל המכונית היא חזרה עם כוס אספרסו כפול, הגישה לי אותו ואמרה אמנם זה מעט אבל כמו שדאגת לנו אני רוצה לדאוג לזה שלא תרדם בדרך.
חשוב לי להדגיש לכם. בחברה שלנו אנושיות, חמלה ודאגה ללקוח הוא הכלל הראשון!
Χ אם נמאס לכם להרגיש שאין מענה
Χ אם אתם מרגישים שאתם לא מקבלים את הזכויות המגיעות לכם
Χ אם אינכם יודעים כיצד להתמודד
מאמרים
שליחת מסמכים לנכות כללית ביטוח לאומי
החמרת מצב ביטוח לאומי נכות כללית